Text...
Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
W soboty 08:00 - 13:00
ul. Wolborska 21, Piotrków Tryb.
Strona korzysta z plików cookies, przetwarza dane, w tym profilowane w celu personalizacji treści marketingowych. Szczegóły na naszej stronie Polityka Prywatności. Administratorem danych będzie TDA Energy Sp. z o.o. 97-330 Poniatów, ul. Piotrkowska 32A
Text...
Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
97-300 Piotrków Tryb., ul. Wolborska 21
Program priorytetowy Mój Prąd to szansa dla każdej osoby fizycznej, która założyła niedawno (od 23 lipca b.r.) instalację fotowoltaiczną lub planuje jej montaż w najbliższym czasie. Możliwość uzyskania dotacji do 5 tysięcy złotych (do 50% kosztów kwalifikowanych) to okazja, z której żal byłoby nie skorzystać. Kto może ubiegać się o dotację? Kiedy, gdzie i jak złożyć wniosek? O tym wszystkim przeczytasz w tym artykule.
Kto może skorzystać z dotacji z programu Mój Prąd?
Program Mój Prąd jest skierowany do osób fizycznych, które energię elektryczną wytwarzają na własne potrzeby (dla istniejących budynków mieszkalnych) oraz mają podpisaną umowę kompleksową, która reguluje kwestie związane z wprowadzeniem do sieci energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji fotowoltaicznej. Dodatkowe warunki to:
Program Mój Prąd nie dotyczy projektów służących zwiększeniu mocy istniejących wcześniej instalacji fotowoltaicznych.
Dokumenty wymagane do starania się o dotację w ramach programu Mój Prąd
Dokumenty, które należy złożyć, by otrzymać dofinansowanie to:
W jakim terminie i gdzie należy złożyć wniosek o dofinansowanie w ramach programu Mój Prąd?
Osoby starające się o dofinansowanie w ramach I naboru muszą złożyć wymagane dokumenty do 20.12.2019 r. Wszystkie wnioski muszą zostać podpisane własnoręcznie przez wnioskodawcę i wypełnione elektronicznie lub długopisem drukowanymi literami. Można je dostarczyć na jeden z 3 sposobów:
Wersję papierową wniosku i pozostałe dokumenty należy umieścić w kopercie z adnotacją „Program priorytetowy „Mój Prąd”” i dostarczyć do siedziby Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, mieszczącego się przy ulicy Konstruktorskiej 1 w Warszawie. Wnioski przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00.
Wszystkie wymagane dokumenty w kopercie z adnotacją „Program priorytetowy „Mój Prąd”” należy wysłać na adres:
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
ul. Konstruktorska 1
02-673 Warszawa
Za dzień wpływu wniosku uważany jest dzień rejestracji wniosku w kancelarii NFOŚiGW.
Od 21 października możliwe jest złożenie wniosku przez internet, korzystając z profilu zaufanego lub e-dowodu. W tym celu należy przygotować elektroniczne wersje wszystkich dokumentów wymienionych w sekcji „Dokumenty wymagane do starania się o dotację w ramach programu Mój Prąd” (od punktu 2). Następnie musimy zalogować się do panelu Mój GOV na portalu gov.pl i wypełnić wniosek umieszczony na stronie https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-programu-moj-prad po kliknięciu przycisku „Złóż wniosek o dofinansowanie”. Po wypełnieniu wniosku, dołączeniu wymaganych załączników, wykonaniu podpisu elektronicznego i przesłaniu dokumentów możesz oczekiwać na potwierdzenie przyjęcia wniosku i informację o decyzji, które otrzymasz na podany adres e-mail.
Jeśli nadal masz wątpliwości, czy możesz zakwalifikować się do programu lub nie wiesz, jak wypełnić wniosek, możesz umówić się na bezpłatną konsultację z doradcą energetycznym z twojego regionu na stronie https://doradztwo-energetyczne.gov.pl
KATEGORIA